Späť na výpis článkov

Kedy už je načase obrátiť sa na SEO agentúru

Kedy už je načase obrátiť sa na SEO agentúru

 

JAN 24, 2017

Mnoho podnikateľov zvykne v prvotných fázach vývoja podnikania preberať na seba mnoho, ak nie všetky, zodpovednosti a povinnosti zahŕňajúc outbound aj inbound marketingu. Iní zvyknú poverovať všetkými povinnosťami svojich zamestnancov, aj keď nie sú na dané práce extra kvalifikovaní alebo ich tieto nové povinnosti vôbec nebavia.

Existuje zopár SEO praktík, ktoré dokáže aplikovať takmer ktokoľvek, najmä v prvotných fázach vývoja.

Ale kedy dosiahnete ten bod, kedy už to je na jednotlivca príliš.

Kedy od svojho webového dizajnéra očakávate už príliš veľa.

Kedy už je ten čas sa porozprávať so SEO agentúrou?

Zvážte niektoré z nasledovných okolností.

 

1.  Priveľa na Vás, primálo na vlastný tím

 

Najbežnejšia motivácia pre vyhľadanie kvalitnej firmy zaoberajúcej sa   SEO-m je, že spoločnosť dosiahla ten bod, kedy už nie je schopná zvládnuť online marketing sama, ale nie je schopná najať si vlastný tím na správu online marketingu.

Inými slovami, spoločnosť dosiahla bod, kedy je toho na práci priveľa, ale nie toľko, aby si mohla dovoliť skúseného SEO manažéra a ostatných potrebných členov online marketingového tímu ako copywriterov, odborníkov na platenú reklamu, SEO špecialistov .. 

Toto môže byť čas kedy sa porozprávať s odborníkmi zo SEO agentúry. Aj keď potrebujete iba doplniť isté parametre reklamnej kampane, agentúra Vám pomôže dokončiť úlohu a ostane Vám čas venovať sa ostatným aspektom podnikania.

 

2.  Na sociálnych médiách Ste spravili všetko, čo viete

 

Veľa nových firiem a start-upov si začína budovať svoje publikum a fanúšikovskú základňu pomocou sociálnych sietí. Ale čo im ostane ak začnú čísla nových fanúšikov stagnovať.

Vec sa má tak, že ľudia, ktorí sledujú Vaše stránky nemusia byť tá pravá cieľová skupina. Môžu Vás sledovať kvôli Vašim informáciám, náhodným obrázkom, ale vôbec nemusia mať záujem kúpiť si Váš produkt.

Čísla sledovanosti a počet „lajkov“, na ktoré sa mnoho firiem fixuje, nie vždy majú priamy súvis s krivkou predaja.

Ale určite je to solídny základ pri budovaní správneho publika a SEO agentúra Vám môže pomôcť pretaviť tieto čísla do vyšších čísel predaja.

 

3.  Výdavky za platenú online reklamu sa zdajú byť privysoké

 

Pay-per-Click kampane (AdWords, ši obsahová sieť Googlu) môžu byť efektívnou cestou ako naštartovať traffic na Vašich stránkach.

Ale taktiež môžu byť prehnane finančne náročným spôsobom ako získať traffic, ktorý navyše neprináša platiacich zákazníkov.

PPC kampane musia byť neustále monitorované a upravované aby sa z nich nestali beštie pracujúce proti Vám.

SEO na druhej strane je taká korytnačka. Trvá to kým sa naštartuje a pohne nejakým smerom, ale keď sa rozbehne, je to tým správnym smerom.

Nehovorím, že máte na PPC kampane zanevrieť. Spomínal som len prípady, kedy je vhodné sa obrátiť na SEO agentúru.

 

4.  Vaša konkurencia útočí na Vašu online reputáciu

 

Reputačný manažment je často jeden z najťažších aspektov optimalizácie pre webové vyhľadávače.

Nejde iba o najlepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania, ale aj o odstránení negatívnych častí z titulnej stránky. 

Existujú etické spôsoby ako to dosiahnuť a existujú aj neetické, ktoré Vám skôr uškodia.

SEO spoločnosť  bude mať potrebné zdroje na vytvorenie pozitívnejšieho ohlasu na Vašu web stránku.

 

5.  Máte lokálne publikum

 

Svet sa čoraz viac spolieha na mobilné zariadenia, aby získal informácie o miestnych podnikoch a spoločnostiach a spoločnosti a poskytované služby ponúkajú funkcionalitu „Blízko mňa“, preto aj Vy sa musíte uistiť, že efektívne zasiahnete miestne publikum.

V tomto boji je veľa hráčov, preto sa musíte odlíšiť unikátnosťou, s ktorou Vám rada pomôže.

 

6.  Rozrastáte sa za hranice miestneho publika

 

Čo v prípade, že Ste dobili miestny trh. Ste naozaj pripravení vykročiť a kráčať vo veľkom s Vaším biznisom a SEOm?

V tomto bode je naozaj dôležité sa poradiť so skúsenejším a obrátiť sa na SEO agentúru.

Dokážete Vašu reputáciu v miestnej komunite pretaviť do širšieho trhu?

Keď si dohodnete konzultáciu so SEO spoločnosťou, budete mať možnosť prediskutovať potencionálne hrozby a možnosti, porovnať s konkurenciou kľúčové slová a vyvinúť akčný plán založený na aktuálnych trendoch v optimalizácii pre webové vyhľadávače.

 

7.  Plánujete novú www stránku

 

Rozhodnutie vytvoriť si novú webovú stránku s atraktívnym užívateľským rozhraním a moderným dizajnom zatraktívni Vašu online komunikáciu.

Avšak ak takouto zmenou pokazíte navigáciu na stránkach, necháte viacero stránok prázdnych, zabudnete na starú štruktúru odkazov a obsah, ktorý Ste predtým mali zredukujete môžete byť svedkom vážneho prepadu hodnotenia stránok.

V procese takto vážnej zmeny určite pozvite SEO agentúru už v samotnom začiatku. Vaši dizajnéri a vývojári môžu byť málinko podráždení z toho, že ich niekto usmerňuje, ale stojí to za to.

 

Poznajte Vaše možnosti

 

Existuje niekoľko spôsobov ako zabezpečiť kvalitné SEO pre Vašu spoločnosť, ale odporúčam zvážiť týchto 7 prípadov. Ak sa vidíte v ktorejkoľvek situácii, konzultácia so SEO špecialistom bude určite na mieste.



Páčilo? Zdielajte!