Späť na výpis služieb

Analytika

Jednou z kľúčových oblastí pre správne fungovanie vášho podnikania je analytická stránka webu. Každý potrebuje vedieť, aká je návštevnosť jeho webu či obchodu, v akom čase ho ľudia navštevujú najčastejšie, ako často sa ľudia na stránku vrátia. Vďaka týmto všetkým informáciám dokážete svoj obchod zefektívňovať. Preto, aby ste mohli mať podrobné štatistiky k dispozícii každý mesiac, vám nastavíme Google Analytics, ktorý dopĺňame inými potrebnými nástrojmi. Tento systém vám raz mesačne zašle všetky potrebné podklady.

Táto sekcia je určená pre veľké firmy a e-shopy, ktoré chcú mať pod kontrolu presné analýzy zo svojích stránok.

 

Vytvorenie GA profilu - Vytvorenie GA účtu, vytvorenie profilu na sledovanie návštevnosti stránky, pravidelné mesačné reporty mailom.

A/B testing UI - Získanie vyššej výkonnosti webu. A/B testovanie, multivariantné testovanie, (zvyšovanie počtu objednávok pri e-shopoch), testovanie landing page.

Meranie konverzií a vytvorenie cieľov - vytvorenie viacerých cieľov dôležitých pre sledovanie a chovanie sa užívateľov na stránke, či sa napr. (pridal inzerát, pridal tovar do košíka, po aký krok pokračoval užívateľ, prečo odišiel z 2 kroku objednávky, ako dlho bol na stránke, koľko videl stránok, vyplnil kontaktný formulár, dokončil objednávku) atď..

Google Ecomerce - Nadstavba v google analitics sledovanie výkonnosti e-shopu.

  • Odkiaľ presne prišli návštevníci a za akú sumu nakúpili?
  • Aký zdroj návštevnosti je pre Vás najvýnosnejší?
  • Ktoré kľúčové pojmy sú pre Vás najefektívnejšie?
  • Oplatí sa Vám investovať do platenej reklamy?

GA doplnok - Sledovanie a úprava rýchlosti načítania stránky, vytvorenie tepelnej mapy, kontrola chýb v URL adresách (vylúčenie duplicitných stránok tzv. kanonizáciu), kontrola a úprava chýb v indexovaných stránkach.